Brother MFC-178 to wielofunkcyjne urządzenie wielofunkcyjne, które zapewnia wyjątkową wydajność i niezawodność w wielu zastosowaniach. Posiada szybki, wysoce wydajny skaner, drukarkę i faks, które mogą łączyć się z siecią lub komputerem. Wyposażony jest w technologię drukowania bezprzewodowego, co pozwala drukować i skanować dokumenty z dowolnego miejsca. Urządzenie oferuje wyjątkową wydajność i jakość druku, a także szybkość skanowania dokumentów do 50 stron na minutę. Posiada także technologię skanowania dwustronnego, co pozwala zaoszczędzić czas i zmniejszyć zużycie papieru. Brother MFC-178 zapewnia również zaawansowane funkcje zarządzania dokumentami, które umożliwiają łatwe przechowywanie i dostęp do dokumentów.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Brother Mfc 178
Tym co wyróżnia produkt wśród dóbr konkurencyjnych czy też pozwala zaspakajać potrzeby zgłaszane przez konsumentów są przede wszystkim cechy, które produkt taki przejawia. Ponieważ zaś produkt/usługa to jeden z zasadniczych elementów budowania kontaktu i więzi między przedsiębiorstwami (sprzedającymi) i klientami (kupującymi), warto zatem zadbać, aby posiadały one cechy pożądane przez klientów - jest to podstawowy krok na drodze do budowy stabilnej pozycji w obrębie zajmowanego aktualnie rynku.
Jakich cech produktu pożądają klienci? Powiadają, że kto pyta - ten nie błądzi. Ustalając najważniejsze dla klientów cechy produktu (a co za tym idzie - formułując ich potrzeby konsumenckie), które zapewnią im maksymalną satysfakcję z ich użytkowania, warto o wskazanie takich cech poprosić wprost. Służą temu tzw. badania produktu - obszar kompleksowych badań rynku, który koncentruje się na pozyskaniu takiej wiedzy na temat konkretnego artykułu, jak:
oczekiwania konsumenckie w stosunku do cech produktowych;
stopień zapotrzebowania na produkty/usługi o danych cechach;sposób postrzegania produktów/usług o danych cechach (w odniesieniu do dóbr konkurencyjnych);wykaz czynników stanowiących bariery oraz zachęty do dokonania zakupu danego produktu;kompleksowy wykaz aspektów wpływających na satysfakcję z nabycia i korzystania z produktu.
Pozyskane wskazania stanowią podstawę do takiego utworzenia zupełnie nowego produktu lub modyfikacji istniejącego, aby był on precyzyjnie dopasowany do potrzeb i wymagań klientów z obranej grupy docelowej - jest to niezwykle istotne ze względu na pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych i przekłada się na rozwój całego przedsiębiorstwa. Jednocześnie jednak zagadnienie pożądanych i wynikających z potrzeb konsumenckich cech produktowych rozpatrywane bywa również i w badaniach ukierunkowanych na lepsze poznanie swoich klientów (tzw. pl/testy-konsumenckie. php">testach konsumenckich) - te z kolei dyktowane są próbom dokonania oceny oferowanego dobra według pewnych odgórnie ustalonych unikalnych kryteriów, celem prognozowania potencjalnych efektów wprowadzenia na rynek/zmodyfikowania produktu/usługi przedsiębiorstwa. Badania konsumenckie pozwalają z kolei na rozpoznanie:zachowań i preferencji zakupowych konsumentów;stylów konsumpcji;potrzeb i oczekiwań nabywców (zarówno tych uświadomionych jak i nieuświadomionych);katalogu kojarzonych z marką symboli;stopnia świadomości marki (wraz z ocena rozpoznawalności na tle marek konkurencyjnych);optymalnych kanałów promocji oraz dystrybucji produktu;rekomendowanych przez konsumentów konceptów opakowań oraz elementów systemu tzw. identyfikacji wizualnej marki;postrzegania przekazów konceptów reklamowych. Wspomniane wyżej potrzeby uświadomione i nieuświadomione, które również przekładają się na budowanie katalogu pożądanych przez konsumentów cech produktowych, pozyskuje się - co warto zaakcentować - w drodze tzw. insightów konsumenckich. Analizy tego typu prowadzi się zasadniczo z myślą o rozpoznaniu sposobów myślenia i emocjonalnego reagowania klientów, a także pewnych nieuświadomionych mechanizmów, którymi to - często bezwiednie -kierują się oni podczas dokonywania decyzji zakupowych. Prowadzone w ramach badań marketingowych insighty, prócz profilu psychospołecznego i wartości wyznawanych przez konsumentów, pozwalają określić zatem cel i wymagania, jakie towarzyszom konsumentom w procesie zakupu - to zaś przekłada się na wypracowanie katalogu cech, jakie powinien wykazywać optymalny dla nabywcy produkt. Omawiając problematykę cech produktowych, prócz cech warunkujących satysfakcję czysto użytkową, warto wspomnieć także o cechach, które są najważniejsze dla klienta w samym tylko momencie zakupu (zwłaszcza produktu nowego, wcześniej nieużytkowanego) - ich znajomość pozwala wpływać na proces decyzji zakupowych i maksymalizować atrakcyjność danego produktu w oczach nabywcy, o czym pobieżnie była mowa także i w kontekście consumer insight. Wskazanie tych z kolei cech umożliwiają dla przykładu badania preferencji konsumenckich. Prowadzone w ich toku rozpoznawanie determinantów decyzji konsumenckich obejmuje zasadniczo wskazanie tych czynników, które istotnie wpływają na dokonywane zakupy, jak również na ocenę badanego dobra na tle konkurencji. Jak wskazać pożądane cechy produktowe? Jak wspomniano wcześniej, nieocenioną wiedzę w zakresie wypracowywania katalogu ważnych dla obranej grupy docelowej cech produktu stanowią badania rynku. Jak każdy typ badań, także i te prowadzić można samodzielnie (w ramach posiadanych warunków i możliwości), jak i za pośrednictwem wykwalifikowanych agencji badawczych. Te drugie rozwiązanie zapewnia niezawodność i kompleksowość usług, które poparte są na ogół i wieloletnim doświadczeniem badawczym, i bogatym zapleczem metodologicznym, obejmującym zarówno ogólnopolskie reprezentatywne badania ilościowe, jak i pogłębiające pomiar ilościowy (umożliwiające ww. insighty konsumenckie) badania jakościowe. W katalogu podstawowych, i mogących się uzupełniać w toku wieloetapowego pomiaru, metod badawczych znajdują się zazwyczaj:ankiety telefoniczne (CATI);ankiety elektroniczne (CAWI);ankiety papierowe (PAPI);ankietyzację terenową wspomaganą komputerową (CAPI);zogniskowane wywiady grupowe (FGI);indywidualne wywiady pogłębione (IDI);diady, triady. Czy warto znać pożądane przez klientów cechy produktów? Zdecydowanie tak! Produkt posiadający ważne dla klienta cechy ma szanse spełnić jego oczekiwania, a jak wiadomo - i co potwierdzają liczne badania - zadowolony klient to nie tylko klient lojalny i chętnie wracający do sprawdzonych rozwiązań, ale także skłonny do polecania danych produktów innym. Warto zatem zadbać o zapewnienie swoim produktom/usługom cech szczególnie pożądanym przez obraną w tym zakresie grupę docelową.
Specyfikacja
Zobacz pełną specyfikację
Typ drukarki
Mono
Funkcje
Drukowanie, Kopiowanie i skanowanie, Faksowanie
Wyświetlacz
Kolorowy ekran dotykowy
Rozmiar wyświetlacza
12. 6cm
Klasyfikacja lasera
Produkt Laserowy Klasa 1 (IEC 60825-1:2007)
Maksymalny rozmiar papieru
A4
Pamięć
128MB (z możliwością rozbudowy do 384MB za pomocą 1 x 144 pin, 16bit DDR2 DIMM)
Procesor
400MHz
Technologia
Laserowa
Połączenie
Sieć przewodowa, Sieć bezprzewodowa
Lokalny interfejs
Hi-Speed USB 2. 0 i USB Host do bezpośredniego drukowania i skanowania do pamięci USB
Interfejs sieci przewodowej
Gigabit Ethernet (10Base-T/100Base-TX/1000Base-T)
Interfejs sieci bezprzewodowej
IEEE 802. 11b/g/n
Obsługiwane
AirPrint, Google Cloud Print, iPrint&Scan, Wi-Fi Direct™
Kopiowanie 2-stronne
Tak
Rozdzielczość
Do 1200 x 600 dpi
Szybkość kopiowania monochromatycznego A4
40 kopie na minutę
N na 1
Z opakowaniem kartonowym
594 x 533 x 636 mm (szer. x gł. x wys. )
Bez kartonu
491 x 415 x 477 mm (szer. )
Waga
17. 7 kg
22. 1 kg
Certyfikat Blue Angel
Energy Star environmental accreditation
Certyfikat Nordic Swan
Moc dźwięku
Podczas druku 6. 63BA tryb gotowości 4. 70BA tryb cichy 6. 4BA
Poziom hałasu
Podczas druku 59dBA Tryb gotowości 37dBA Tryb cichy 54dBA
Typowe zużycie energii
2. 57 KWh / tydzień
Automatyczne faksowanie 2-stronne
Faks-modem
33. 6 kb/s
Faks internetowy
PC Fax
Zawartość
Przewód zasilający, kabel telefoniczny, Przewodnik bezpieczeństwa produktu, dysk z oprogramowaniem, akcesoria, Karta gwarancyjna, Skrócona instrukcja instalacji
Typy i gramatury
Standardowy / Opcjonalny podajnik papieru - (od 60 - 105 g / m2) / Podajnik wielofunkcyjny - (od 60 - 163g / m2), ADF (Automatyczny Podajnik Dokumentów) - (pomiędzy 64 - 90 g / m2)
Rozmiary
Standardowy / opcjonalny podajnik papieru - papier zwykły i papier makulaturowy / Podajnik wielofunkcyjny - zwykły, ekologiczny i papier bond, koperty i etykiety / ADF (Automatyczny Podajnik Dokumentów) - papier zwykły i makulaturowy / Opcjonalny podajnik papieru - A4, Letter, B5 (ISO / JIS), A5, A5 (Długa krawędź), B6 (ISO), A6, Executive Legal, Folio (tylko A4 jest obsługiwany w trybie automatycznego druku dwustronnego) Podajnik wielofunkcyjny - szerokość: 76, 2 mm x długość do 215. 9mm: 127mm do 355. 6mm ADF (Automatyczny Podajnik Dokumentów) - Szerokość: 147, 3 do 215. 9mm x długość 147, 3 do 355. 6mm
Bezpieczne drukowanie
Secure function lock v2
Ograniczanie możliwości drukowania, faksowania, kopiowania i skanowania oraz przypisanie opcjonalnych limitów stron.
Windows®: Windows 8® (32 i 64 bit), Windows 7® (32 i 64 bit), Windows Vista® (32 i 64 bit), Windows® XP Professional (32 i 64 bit), Windows® XP Home Edition, Windows® Server 20012, Windows® Server 2008R2, Windows® Server 2008 (32 i 64 bit), Windows® Server 2003 (32 i 64 bit). Windows® Server 2003 i 2008 tylko drukowanie. / Mac: OS X 10. 5. 8, 10. 6. x, 10. 7. x lub nowszy / Linux CUPS, LPD/LPRng (x86/x64)
150 arkuszy (wydrukiem do dołu), 1 arkusz (wydrukiem do góry) Prosta ścieżka papieru
Szybkość drukowania 2-stronnego A4
Do 18 obrazy na minutę
Standardowa szybkość drukowania A4
Do 40 strony na minutę
1, 200 x 1, 200dpi, HQ1200 (2, 400 x 600dpi), 600 x 600dpi
Automatyczne drukowanie 2-stronne
Emulacje
PCL6, BR-Script3 (Postscript®3™ Language Emulation), IBM Proprinter XL, Epson FX-850
Czas wykonania pierwszego wydruku
Mniej niż 8. 5 sekundy
Skanowanie 2-stronne
Skanowanie dwustronne
1, 200 x 1, 200dpi (z szyby), 1, 200 x 600dpi (ADF), 19, 200 x 19, 200dpi (Interpolowana)
Typ skanera
Podwójny CIS
AirPrint, Google Drive, iPrint&Scan,
Toner o dużej wydajności
TN-3380 - do 8, 000 stron
Eksploatacja w zestawie
8, 000 stron
Standardowy toner
TN-3330 - do 3, 000
Toner o bardzo dużej wydajności
TN-3390 - do 12, 000 stron
Materiały eksploatacyjne
Jednostka bębna DR-3300 - 30, 000 stron A4, Opcjonalny podajnik dokumentów LT-5400 - do 500 arkuszy
Gwarancja
3-lata gwarancji (po rejestracji na stronie www. brother. pl)
2 min czytania
Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?
Jakie są podstawowe cechy produktu?|Foto:mozakim / Shutterstock
Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu
Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.
Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?
Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?
Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.
Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?
Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?
Czytaj także w BUSINESS INSIDER
Biorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.
Podstawowe cechy produktu — marketing
Aby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:
trzeba podzielić poszczególne cechy produktu bądź usługi na dane zagadnienia lub tematy,
należy jasno ustalić cel oraz wykonalność konkretnego atrybutu, a także przedyskutować go z członkami zarządu przedsiębiorstwa,
określić właściwość priorytetową, która ma największy wpływ na zakup z punktu widzenia konsumenta,
przeprowadzić analizę priorytetowości poszczególnych cech, na podstawie zagadnień takich jak potrzeby podstawowe, wydajnościowe, atrakcyjność oraz element zaufania,
przeprowadzić analizę priorytetowości atrybutów z uwzględnieniem możliwych ograniczeń takich jak między innymi pieniądze, czas i proces produkcyjny, wpływ zasobów ludzkich.
Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją
Podstawowe cechy produktu — reklama
Każda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:
wizualne uwypuklenie najbardziej decydujących cech danego produktu,
umiejętne podkreślenie wartości oraz przydatności towaru bądź usługi,
przedstawienie konsekwencji nieużywania produktu,
bezpośrednie zestawienie dóbr z konkurencją w celu wykazania różnic z korzyścią,
ukazanie pozytywnych rezultatów związanych z użytkowaniem towaru lub usługi, np. poprzez wywiady z zadowolonymi klientami.
Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.
Cechy produktu Brother Mfc 178
Bezpośredni link do pobrania Cechy produktu Brother Mfc 178