Podręcznik programowania i interfejsów Ge 20622 to kompleksowe wprowadzenie do programowania i interfejsów. Zawiera podstawy programowania językiem C, a także techniki i narzędzia niezbędne do tworzenia aplikacji z interfejsami użytkownika. Książka omawia podstawowe konstrukcje języka C, takie jak zmienne, tablice, instrukcje warunkowe, pętle i funkcje, a także wprowadza podstawy graficznych interfejsów użytkownika. Książka zawiera również szczegółowy opis interfejsów użytkownika, takich jak GUI, Windows Form i WPF, a także wprowadza podstawy programowania wielowątkowego i działania w sieci. Podręcznik programowania i interfejsów Ge 20622 zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć tworzyć aplikacje z interfejsami użytkownika i działać jako programista C.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik programowania i interfejsów Ge 20622
- Kategorie: Książki / informatyka / Programowanie / Python
- Typ okładki: miękka okładka
- Wydawca: Helion
- Wymiary: 16. 5 x 23 cm
- EAN: 9788328394063
- Ilość stron: 432
- Data wydania: 2022-11-29
Jest to data ukazania się towaru w danej wersji na rynku
- Cena sugerowana: 89, 00 zł
Zamówienia: | 0 - 99 PLN | >99 PLN | Czas dostawy: |
---|---|---|---|
Odbiór osobisty w księgarni | 0 zł | 0 zł | 1 dzień roboczy |
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online) | 7. 99 zł | 0 zł | 1-2 dni robocze |
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online) | 16. 99 zł | 0 zł | 1-2 dni robocze |
Poczta Polska (Płatność online) | 12. 99 zł | 0 zł | 3-5 dni roboczych |
Poczta Polska (Płatność za pobraniem) | 13. 99 zł | 0 zł | 3-5 dni roboczych |
Kurier UPS (Płatność online) | 7. 99 zł | 0 zł | 1 dzień roboczy |
Kurier UPS (Płatność za pobraniem) | 7. 99 zł | 0 zł | 1 dzień roboczy |
Wysyłka zagraniczna | Sprawdź szczegóły > |
82, 00 zł Oszczędzasz 7, 00 zł
Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.
W książce między innymi:
- gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
- tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
- praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
- zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
- mechanizm dziedziczenia w praktyce
Python: zorientuj swój kod na obiekty!
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.
W książce między innymi:
- gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
- tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
- praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
- zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
- mechanizm dziedziczenia w praktyce
Python: zorientuj swój kod na obiekty!
O autorze książki
Irv Kalb jest nauczycielem akademickim. Od ponad trzech dekad stosuje programowanie zorientowane obiektowo w różnych językach programowania. Od lat tworzy oprogramowanie służące celom edukacyjnym, jest również autorem książki Learn to Program with Python 3: A Step-by-Step Guide to Programming, wydanej przez Apress.