Wprowadzenie do produktu Asus Pundit P3 Ph5x

Asus Pundit P3 Ph5x to jeden z najnowszych produktów firmy Asus. Jest to zaawansowany, wielofunkcyjny komputer stacjonarny, który został zaprojektowany w celu spełnienia wymagań wszystkich typów użytkowników. Komputer Pundit P3 Ph5x jest wyposażony w dwurdzeniową jednostkę procesora Intel Pentium 4 o częstotliwości taktowania 3,2 GHz, 512 MB pamięci RAM, dysk twardy 80 GB i napęd DVD-ROM. Komputer wyposażony jest w szeroką gamę portów i złącz, w tym porty USB, FireWire, sieć Ethernet i modem, dzięki czemu można go łatwo podłączyć do sieci lokalnej. Komputer obsługuje również szeroką gamę systemów operacyjnych, w tym Windows XP, Vista i 7. Komputer Pundit P3 Ph5x jest doskonałym wyborem dla wszystkich użytkowników, którzy potrzebują wydajnego, wielofunkcyjnego komputera stacjonarnego.

Ostatnia aktualizacja: Wprowadzenie do produktu Asus Pundit P3 Ph5x

MyASUS in UEFI BIOS — Wprowadzenie

ASUS udostępnia użytkownikom notebooków nowy interfejs MyASUS in UEFI.

Wygląd systemu MyASUS in UEFI pozwala użytkownikom pozbyć się starego, niebiesko-białego ekranu BIOS. Wykorzystuje bogate obrazy i kolory, aby umożliwić użytkownikom korzystanie z systemu operacyjnego w środowisku UEFI w sposób podobny do systemu operacyjnego. Osoby niezaznajomione z techniką komputerową nie muszą się zastanawiać czy będą wiedziały jak korzystać z tego narzędzia.

Oprócz dostosowywania ustawień sprzętu oprogramowanie MyASUS in UEFI umożliwia także diagnostykę systemu i wykonanie usługi Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze).

Jeśli system nie może uruchomić się w środowisku systemu operacyjnego, możesz użyć usługi Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze) z MyASUS in BIOS UEFI, aby zainstalować system operacyjny. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami w środowisku z połączeniem internetowym, aby szybko przywrócić ustawienia fabryczne. Dzięki wsparciu technicznemu możesz samodzielnie ponownie zainstalować system operacyjny.

Spis treści

  1. Wymagania systemowe
  2. Jak przejść do MyASUS in UEFI BIOS?
  3. Pulpit nawigacyjny
    3. 1 Jak przejść do strony z ustawieniami BIOS?
    3. 2 Jak uaktualnić BIOS?
  4. Ustawienia uprawnień
  5. Diagnostyka systemu
  6. Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze)

1. Wymagania systemowe

  • Obsługa procesorów Intel Intel® Core™ 12. generacji (Alder Lake) lub nowszych (niektóre modele nie obsługują Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze))
  • Obsługa procesorów AMD Ryzen 6000 (Rembrandt) lub nowszych (niektóre modele nie obsługują Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze))
  • Lokalna kopia zapasowa wymaga zewnętrznego urządzenia pamięci
  • Usługa Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze) wymaga sieci LAN lub Wi-Fi
  • Zasilacz

Powrót do spisu treści

2. Jak przejść do MyASUS in UEFI BIOS?

Naciśnij klawisz [ESC] lub [F2] na klawiaturze w czasie uruchamiania, a pojawi się następujący ekran. Naciśnij klawisze strzałek na klawiaturze, wybierz [Enter Setup] (rozpocznij konfigurację) i naciśnij Enter na klawiaturze, aby przejść do MyASUS in UEFI BIOS.

3. Pulpit nawigacyjny

Przejdź do interfejsu głównego [MyASUS in UEFI BIOS] – Dashboard (pulpit nawigacyjny). Języki można przełączać za pomocą ①[Language] (język). Kliknij ②[Reset to Default] (resetuj do ustawień domyślnych), aby przywrócić domyślne ustawienia systemu. Kliknij ③[Advanced Setting] (ustawienia zaawansowane), aby przejść do strony z ustawieniami BIOS. Z poziomu ④[Firmware Update] (aktualizacja oprogramowania układowego) wyświetl nazwę komputera, wersję BIOS i inne informacje; aby zaktualizować wersję BIOS, kliknij ④[Firmware Update] (aktualizacja oprogramowania układowego). Wyświetl szczegółowe informacje o sprzęcie komputera w sekcji ⑤[Hardware Information] (informacje o sprzęcie). Szybko wyłączaj lub włączaj funkcje, takie jak Wi-Fi lub Bluetooth w ⑥[Input/Output Lock] (blokada wejścia/wyjścia), ale jeśli je wyłączysz, nie będą one dostępne w systemie Windows. Nadaj priorytet elementom rozruchowym w ⑦[Boot priority] (priorytet rozruchu). W ⑧[USB External Port] (zewnętrzny port USB) wyświetl urządzenia podłączone do portu USB. W ⑨[Asset Information] (informacje o zasobach) wpisz informacje, które chcesz zarejestrować. Po skonfigurowaniu funkcji w pulpicie nawigacyjnym lub funkcji w BIOS, naciśnij klawisz F10, aby zapisać ustawienia i wyjść. com/images/2022/03/20/49df4d57-d595-4fb7-bf18-4cde7f796c68. jpg"/>

3. 1 Jak przejść do strony z ustawieniami BIOS?

Naciśnij klawisz F7, aby przejść do strony Advanced Settings (ustawienia zaawansowane), na której można ustawić funkcje BIOS. Po zakończeniu naciśnij klawisz F10, aby zapisać i wyjść. com/images/2022/03/21/cd614ae8-c2fb-4c05-b734-5aca6c2b943f. jpg"/>

3. 2 Jak uaktualnić BIOS?

(1) Kliknij ①[Firmware Update] (aktualizacja oprogramowania układowego). com/images/2022/03/21/7c8c87c3-1531-41a2-87f4-39f705bfaffd. jpg"/>

(2) W sekcji urządzeń magazynujących wskaż ②[ścieżkę], gdzie przechowywany jest plik aktualizacji BIOS, wybierz ③[BIOS Upgrade File] (plik uaktualnienia BIOS) i naciśnij Enter.

Jak pobrać plik aktualizacji BIOS?

  • Plik aktualizacji BIOS można pobrać przechodząc do aplikacji MyASUS -> User Service (obsługa użytkownika) -> Live Update (aktualizacje).
  • Możesz także przejść na witrynę internetową pomocy technicznej ASUS -> wyszukaj nazwę swojego komputera -> pobierz plik z aktualizacją BIOS.
  • (3) Kliknij ④[Confirm] (potwierdź). com/images/2022/03/21/0546d192-ee65-40d0-8800-3fc19200a45b. jpg"/>

    (4) Kliknij ⑤[Confirm] (potwierdź). com/images/2022/03/21/4e18f6aa-3552-4103-9bcb-d7621ff2bee1. jpg"/>

    (5) Rozpocznie się uaktualnienie BIOS. Nie odłączaj ładowarki od komputera, nie dotykaj komputera i cierpliwie czekaj na zakończenie uaktualnienia BIOS. Po uaktualnieniu system Windows zostanie uruchomiony. com/images/2022/03/21/f047656c-eed3-4538-81b3-0330693173aa. jpg"/>

    4. Utawienia uprawnień

    (1) Kliknij ①[Permission Settings] (ustawienia uprawnień) i kliknij ②[UEFI-Password Settings] (ustawienia hasła UEFI). com/images/2022/03/22/6a51fa14-0dde-4de3-97f3-963f88c3deac. jpg"/>

    (2) Ustaw ③[Password] (hasło) i kliknij ④[Confirm] (potwierdź). com/images/2022/03/22/a89e2249-79d9-45e6-a837-14e85b774000. jpg"/>

    (3) Zostanie wyświetlone okno dialogowe z monitem; kliknij ⑤[Confirm] (potwierdź) i naciśnij klawisz F10, aby zapisać i wyjść. com/images/2022/03/22/a5168d11-2786-4521-92a6-7c9bea706a1d. jpg"/>

    (4) Przy następnym uruchomieniu sprzętu, w celu uruchomienia programu Boot Manager, naciskaj klawisz [ESC] lub [F2] na klawiaturze; zostanie wyświetlony następujący ekran, w którym wprowadź ⑥[UEFI Password] (hasło UEFI) i kliknij ⑦[OK].

    Jeśli nie naciśniesz klawisza [ESC] lub [F2] na klawiaturze, komputer automatycznie przejdzie do systemu Windows i poniższy ekran nie zostanie wyświetlony.

    Jeśli zapomnisz hasła, skontaktuj się z centrum obsługi klienta ASUS, aby uzyskać pomoc. com/images/2022/03/22/c7d1202c-f2dd-4b03-9034-afb054971de2. jpg"/>

    (5) Po przejściu do programu Boot Manager wybierz czynność. com/images/2022/03/22/c7134c88-8f25-4f8d-ae72-3ba9829411de. jpg"/>

    5. Diagnostyka systemu

    Kliknij [System Diagnostics] (diagnostyka systemu) i możesz przetestować komponent na tej stronie. Szczegółowe informacje na temat metod testowania można znaleźć w temacie: [Notebook] Diagnostyka systemu z MyASUS in WinRE — Wprowadzenie

    *W przypadku niektórych modeli w ramach testu komponentów Wi-Fi funkcja sprawdzenia dostępna jest tylko na urządzeniach obsługiwanych

    6. Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze)

    Kliknij [Cloud Recovery] (odzyskiwanie w chmurze), aby użyć tej funkcji do przywrócenia systemu operacyjnego komputera. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat metod, kliknij: [Notebook] Odzyskiwanie danych w chmurze z MyASUS in UEFI — Wprowadzenie

    ※Niektóre modele nie obsługują Cloud Recovery (odzyskiwanie w chmurze)

    Pobieranie sterowników
    ASUS Barebone P3-PH5X (Pundit)


    Kroki, aby ręcznie zaktualizować sterowniki Barebone P3-PH5X:

    Domyślne wersje sterowników dla urządzeń Barebone P3-PH5X można uzyskać za pośrednictwem aktualizacji%%os%% lub Windows®. Korzystanie z tych wbudowanych sterowników Desktop będzie obsługiwać podstawowe funkcje.Nasze instrukcje dotyczące aktualizacji sterowników firmy ASUS zapewniają wszystkie niezbędne kroki.

    Producent: ASUS
    Kategoria: Komputer stacjonarny
    Wersja: Barebone
    Seria: Pundit
    Numer modelu: P3-PH5X
    Systemy operacyjne: Windows XP, Vista, 7, 8, 10, 11

    Zainstaluj produkty opcjonalne - DriverDoc (Solvusoft) | EULA | Polityka prywatności | Warunki | Odinstaluj

    Automatyczna aktualizacja sterowników Barebone P3-PH5X:

    Sugestia: Jeśli nie masz doświadczenia w aktualizowaniu sterowników urządzeń ASUS Komputer stacjonarny, zalecamy pobranie narzędzia do aktualizacji sterowników DriverDoc [DriverDoc - Produkt Solvusoft]. Nasze narzędzie do aktualizacji sterowników automatycznie zajmuje się pobieraniem i aktualizacją prawidłowych sterowników Barebone P3-PH5X.

    Ponadto, będziesz mieć dostęp do bazy danych DriverDoc zawierającej ponad 2 150 000 unikalnych sterowników, co zapewni, że wszystkie sterowniki na Twoim komputerze będą automatycznie aktualizowane.


    Zainstaluj produkty opcjonalne - DriverDoc (Solvusoft) | Odinstaluj


    Częste pytania dotyczące aktualizacji P3-PH5X


    Co może pójść źle aktualizując sterowniki Barebone P3-PH5X i dlaczego to zrobić?

    Wiele osób nie widzi potrzeby aktualizowania sterowników urządzeń Barebone P3-PH5X, więc nigdy nie są aktualizowane.

    Czy możesz opisać korzyści płynące z aktualizacji sterowników Barebone P3-PH5X?

    Zwiększona kompatybilność sprzętowa, zakres funkcji i wydajność to tylko niektóre korzyści płynące z aktualizacji sterownika Barebone P3-PH5X. Z drugiej strony, zainstalowanie nieprawidłowych sterowników Komputer stacjonarny może prowadzić do awarii oprogramowania, spadku wydajności i ogólnej niestabilności komputera. org/Question">

    Jaka jest rola sterowników Komputer stacjonarny ASUS?

    Sterowniki stanowią zasadniczo niewielkie aplikacje, które umożliwiają urządzeniom Barebone P3-PH5X kontakt z systemem operacyjnym w celu odblokowania funkcjonalności tych urządzeń. org/Question">

    Jaki jest proces aktualizacji sterowników Barebone P3-PH5X?

    Dwa główne sposoby aktualizacji sterowników P3-PH5X obejmują aktualizację ręczną za pomocą Menedżera urządzeń lub automatyczną, poprzez oprogramowanie do aktualizacji sterowników.



    Problemy z aktualizacjami sterowników

    Błędy Barebone P3-PH5X są często powodowane przez wirusy przestarzałych i uszkodzonych sterowników urządzeń. Kierowcy mogą być stabilnie niezawodni, ale zdarzają się przypadki, w których nagle przestają działać nieoczekiwanie. Użytkownicy Komputer stacjonarny mają nadzieję, ponieważ zazwyczaj mogą rozwiązać problem, aktualizując sterowniki urządzeń.

    Nie jest to proste, aby uzyskać sterowniki Barebone P3-PH5X ze względu na dużą i mylącą oficjalną stronę firmy ASUS. Jednak nawet jeśli jesteś dobry w lokalizowaniu, instalowaniu i uaktualnianiu sterowników dla Barebone P3-PH5X, nadal można tracić dużo czasu i być bardzo sfrustrowanym tym przedsięwzięciem. Niewłaściwe pobieranie sterownika może prowadzić do problemów z oprogramowaniem i zaszkodzić funkcjonalności komputera.

    Ze względu na czas i złożoność aktualizacji sterowników zalecamy używanie oprogramowania do aktualizacji sterowników. Zaawansowane narzędzie do aktualizacji sterowników gwarantuje, że masz wszystkie nowe wersje sterowników, potwierdza, że aktualizacje są zgodne i zapewnia kopię zapasową bieżących sterowników. Tworzenie kopii zapasowej sterowników zapewnia bezpieczeństwo wiedzy, że można przywrócić dowolny sterownik do poprzedniej wersji, jeśli coś pójdzie nie tak.



    3 najpopularniejsze sterownika do ASUS Barebone P3-PH5X (Pundit):


    • P1-AH1


    • P1-AH2


    • P1-PE2X



    (Reklama)

    Zaktualizuj sterowniki ASUS Barebone P3-PH5X jednym kliknięciem w DriverDoc:



    ASUS Premium Care – Wprowadzenie

    Dbamy o Twój sprzęt - ASUS zapewnia lepszą ochronę dzięki Premium Care.

    Czym jest ASUS Premium Care?

    Dzięki ASUS Premium Care możesz przedłużyć okres gwarancji, rozszerzyć zakres gwarancji i dodać dodatkową ochronę do produktów ASUS dzięki bezproblemowej naprawie lub wymianie.

    Kiedy mogę zakupić ASUS Premium Care dla moich produktów ASUS?

    1. Pakiet przedłużenia gwarancji ASUS musi zostać zakupiony i aktywowany w trakcie okresu gwarancyjnego produktów ASUS.
    2. Inne usługi ASUS (lokalna ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem / pakiet serwisowy dla baterii / zachowanie dysku twardego / usługa na miejscu) muszą zostać zakupione i aktywowane w ciągu 180 dni od daty oznaczonej na fakturze wystawionej dla danego produktu ASUS.
    3. Zakup usługi przedłużonej gwarancji w trakcie okresu gwarancyjnego jest dostępny tylko dla notebooków / notebooków komercyjnych / notebooków gamingowych, a całkowita długość okresu gwarancyjnego jest ograniczona do trzech lat.

    Gdzie mogę kupić ASUS Premium Care dla moich produktów ASUS?

    ASUS Premium Care można kupić tylko w kraju, w którym pierwotnie zakupiono nowy produkt ASUS. Gwarancje możesz kupić za pomocą:

    1. Aplikacji MyASUS: Instrukcja przedstawiona w danym linku: Proces zakupu pakietu przedłużenia gwarancji.
    2. Odwiedź ASUS Store i kliknij sekcję Rozszerzenia gwarancji.
    3. Skontaktuj się z autoryzowanym sprzedawcą ASUS, aby uzyskać szczegółowe informacje.

    * Proszę pamiętać, że dostępność ASUS Premium Care może się różnić w zależności od kraju.

    Usługa ASUS Premium Care jest dostępna dla następujących produktów ASUS:

  • Laptop
  • Komercyjny laptop
  • Laptop do gry
  • Mini PC, Vivo PC
  • Serwery
  • VGA
  • * Proszę pamiętać, że dostępność linii produktów Premium Care może się różnić w zależności od kraju.

    Co obejmuje usługa ASUS Premium Care?

  • ASUS Premium Care ma zastosowanie wyłącznie do oryginalnych elementów konstrukcyjnych wbudowanych w Produkty ASUS, z wyłączeniem wszelkich części niezainstalowanych przez ASUS, części innych niż ASUS zastąpione przez ASUS Service Center, wszelkiego oprogramowania, urządzeń zewnętrznych, akcesoriów, urządzeń peryferyjnych i dołączonych materiałów eksploatacyjnych (w tym między innymi bateria, torby, wspierane nośniki, kable i przewody oraz mysz). ASUS nie ponosi odpowiedzialności za przywrócenie lub ponowną instalację jakichkolwiek danych, lub programów innych niż oprogramowanie zainstalowane przez ASUS podczas tworzenia Produktu ASUS.
  • Bateria produktu jest uważana za część eksploatacyjną. Ze względu na cykl życia baterii może obowiązywać ograniczona gwarancja na tę część. Okres gwarancji na akumulator podlega standardowej gwarancji otrzymanej z produktem ASUS. ASUS Premium Care nie obejmuje przedłużenia gwarancji na baterie, chyba że zaznaczono inaczej w certyfikacie lub w dokumencie zakupu.
  • Jak aktywować ASUS Premium Care? 

    Krok 1: Zostań członkiem ASUS

    Przejdź do strony ASUS Member Site i zarejestruj się, aby zostać członkiem ASUS. Jeśli jesteś już członkiem ASUS, przejdź do kroku 2.

    Krok 2: Zarejestruj produkt

    Zaloguj się do witryny ASUS Member Site i kliknij „Rejestracja produktu” w lewej kolumnie. Proszę wypełnić formularz odpowiednimi danymi produktu ASUS. Jeśli już zarejestrowałeś swój produkt, przejdź do kroku 3.

    Krok 3: Aktywuj swoją opiekę premium

    Kliknij „Aktywacja przedłużonej gwarancji” w menu po lewej stronie i postępuj zgodnie z następującymi instrukcjami:

    (1) Wybierz zarejestrowany produkt, za pomocą którego chcesz aktywować ASUS Premium Care.

    (2) Wprowadź kod umowy i hasło.

    (3) Kliknij Prześlij, aby zakończyć proces.

    Regulamin i warunki użytkowania:

  • ASUS Premium Care jest przeznaczony tylko dla produktów ASUS.
  • Upewnij się, że zakupiony typ ASUS Premium Care odpowiada Twojemu produktowi ASUS.
  • Jeden kod umowy ASUS Premium Care można zastosować tylko raz na jednym produkcie ASUS.
  • ASUS Premium Care można kupić i aktywować tylko w kraju, w którym pierwotnie zakupiono nowy produkt ASUS. ASUS zastrzega sobie prawo do decydowania, czy produkt ASUS kwalifikuje się do zakupów ASUS Premium Care.
  • Międzynarodowe usługi gwarancyjne są ograniczone do krajów, w których ASUS świadczy usługi międzynarodowe. Opcje serwisowe, dostępność części i czas reakcji mogą się różnić w zależności od kraju.
  • Zachowaj zarówno dowód zakupu produktu ASUS, jak i dowód zakupu ASUS Premium Care w celach informacyjnych, jeśli przyszłe zgłoszenia serwisowe będą wymagane.
  • Wszystkie komponenty, lub produkty naprawione lub wymienione przez ASUS, lub autoryzowanego technika ASUS będą objęte gwarancją przez pozostały okres standardowej gwarancji, ale nie krócej niż przez trzy miesiące po świadczeniu usługi zgodnie z ASUS Premium Care.
  • Przed skontaktowaniem się z ASUS w sprawie naprawy:
    • Wykonaj kopię zapasową wszystkich swoich danych osobowych i usuń wszelkie poufne, zastrzeżone informacje z dysku twardego. ASUS nie ponosi odpowiedzialności za utratę własnych programów, danych lub informacji, jak wskazano powyżej.
    • Zweryfikuj następujące informacje o swoim produkcie ASUS: wersja systemu operacyjnego, wersja BIOS i powiadom, jeśli dokonałeś ostatnich zmian sprzętu lub oprogramowania.
    • Upewnij się, że masz następujące informacje: nazwa modelu, numer seryjny, faktura sprzedaży/paragon produktu ASUS wraz z datą zakupu i karta gwarancyjna. Będziesz musiał przedstawić dowód zakupu, zanim jakakolwiek usługa gwarancyjna zostanie zaoferowana lub zostanie zaplanowana do wykonania.

    Informacje o pakiecie ASUS Premium Care

    Wydłużenie gwarancji

    • Pod warunkiem dokończenia procesu aktywacji okres gwarancyjny produktu zostanie automatycznie wydłużony względem daty końcowej oryginalnej gwarancji na produkt.

    • Poza zmianą długości okresu gwarancyjnego wszystkie inne warunki pozostaną takie same, jak w przypadku standardowej gwarancji ASUS.

    • Ten pakiet serwisowy nie obejmuje oprogramowania, baterii, urządzeń peryferyjnych, darmowych akcesoriów, takich jak myszy i torby ani uszkodzeń spowodowanych przez klienta.

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje wsparcie międzynarodowe. Usługa jest świadczona na podstawie lokalnie obowiązującego standardu i polityki serwisowej. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z częścią karty gwarancyjnej poświęconą warunkom międzynarodowej gwarancji i wsparcia. (wsparcie wyłącznie międzynarodowe)

    Lokalna ochrona od przypadkowego uszkodzenia

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje następujące typy przypadkowych uszkodzeń, które wynikają ze zwykłego użytkowania: upuszczenie, upadek lub inny rodzaj kolizji, uszkodzenie przez płyny, przepięcie elektryczne, uszkodzenie przypadkowe.

    • Skumulowany całkowity koszt napraw w ramach usług świadczonych na podstawie tego pakietu serwisowego nie może przekraczać równowartości ceny produktu zapłaconej przez klienta.

    • Wszystkie komponenty naprawione lub wymienione przez Centrum Serwisowe ASUS będą objęte gwarancją trzymiesięczną lub przez pozostały okres gwarancji, w zależności od tego, który z warunków ma zastosowanie.

    • Aby wnieść roszczenie gwarancyjne na podstawie zapisów tego pakietu serwisowego, klient musi przedstawić wyjaśnienie okoliczności zdarzenia (gdzie i kiedy do niego doszło) oraz szczegółowy opis zdarzenia.

    Zatrzymanie dysku twardego

    • Ta usługa obejmuje nieograniczoną liczbę dysków twardych (HDD) oraz oryginalny wbudowany dysk HDD, dostarczony z produktem ASUS, jak również dysk HDD na wymianę, zamontowany przez autoryzowanego technika ASUS, zgodnie z warunkami świadczenia tej usługi.

    • Ta usługa pozwala klientowi na zatrzymanie wadliwego dysku twardego i otrzymanie dysku twardego na wymianę, który jest montowany przez wykwalifikowanego technika ASUS po tym, jak awaria dysku twardego zostanie potwierdzona przez autoryzowanego technika ASUS. Zatrzymany dysk twardy nie będzie objęty dalszym wsparciem.

    Zakres odpowiedzialności klienta:

    • W trakcie zamawiania usługi serwisu u klienta klient musi podać informację, czy chce skorzystać z usługi zatrzymania dysku twardego.

    • W zakresie odpowiedzialności klienta jest zachowanie „fizycznej kontroli” nad dyskiem twardym i zapewnienie, że osobiste, poufne lub prawnie chronione dane na wadliwym dysku twardym zostaną zniszczone lub pozostaną bezpieczne.

    • Odpowiedzialnością klienta jest pozbyć się wadliwego dysku twardego zgodnie z obowiązującymi lokalnie i stosownymi przepisami oraz regulacjami.

    • Klient lub autoryzowany przedstawiciel klienta jest zobowiązany do podpisania przedłożonego przez ASUS dokumentu potwierdzającego zatrzymanie dysku twardego.

    Lokalny serwis u klienta

    • Ten pakiet serwisowy zapewnia lokalne wsparcie serwisowe u klienta dla produktu objętego ochroną gwarancyjną.

    • Przed realizacją usługi u klienta nasi agenci wsparcia technicznego mogą zwrócić się do klienta o podjęcie próby rozwiązania problemu z produktem przy ich asyście zdalnej. Więcej szczegółowych informacji dostępnych jest w temacie części „W razie kontaktu Obsługą Klienta ASUS” na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem lub na stronie http://support. com/.

    • Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany zdalnie, usługa wsparcia technicznego u klienta dla produktu objętego ochroną gwarancyjną zostanie powierzona autoryzowanemu technikowi ASUS, który w takich sytuacjach z reguły pojawia się u klienta do końca następnego dnia roboczego; czas odpowiedzi może różnić się w zależności od lokalizacji geograficznej oraz dostępności części zamiennych i lokalnej obsługi.

    • Klient musi udostępnić autoryzowanemu technikowi ASUS dostęp do swojej lokalizacji i produktów ASUS, jak również do źródła energii elektrycznej, połączenia internetowego, płyty CD/DVD ASUS ze sterownikami (jeżeli była dostarczona z produktem) oraz dostatecznej i bezpiecznej przestrzeni roboczej.

    • Jeżeli produkt ulega awarii w trakcie normalnego i poprawnego użytkowania i w okresie ochrony w ramach tego pakietu serwisowego, ASUS naprawi lub wymieni wadliwe części produktu lub sam produkt, korzystając z nowych lub regenerowanych części lub produktów, które są funkcjonalnie ekwiwalentne z częściami lub produktami oryginalnie dostarczonymi, bądź też przewyższają je.

    • Jeżeli wadliwe części zostaną wymienione w ramach tej usługi, klient z góry wyraża zgodę na przeniesienie prawa własności wymienionych wadliwych części na firmę ASUS.

    • Jeżeli autoryzowany technik ASUS stwierdzi, że problem z produktem nie jest objęty ochroną gwarancyjną, usługa zostanie przeprowadzona wyłącznie odpłatnie, zgodnie z przedłożonym cennikiem. Jeżeli klient podejmie decyzję o rezygnacji z usługi, zostanie obciążony wszelkimi kosztami już poniesionymi przez ASUS (w tym za — ale nie ograniczając — delegowanie technika na miejsce, testowanie/debugowanie itp. ).

    Pakiet serwisowy baterii

    • Ten pakiet serwisowy jest wydłużeniem okresu ochrony gwarancyjnej określonej w standardowej gwarancji na baterię.

    • Klient jest uprawniony do jednej wymiany baterii na rok w razie awarii baterii w czasie wydłużonego okresu, po tym jak podstawowy okres gwarancyjny na baterię dobiegł końca.

    • Poza zmianą długości okresu gwarancyjnego na baterię wszystkie inne warunki pozostaną takie same, jak w przypadku standardowej gwarancji na baterię. Warunki standardowej gwarancji na baterię zamieszczone są na karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem.

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje ochroną gwarancyjną wyłącznie oryginalną baterię dostarczoną z produktem ASUS.

    • Bateria na wymianę będzie objęta ochroną gwarancyjną w ramach tego pakietu przez pozostały okres ochrony gwarancyjnej, ale nie krócej niż przez 3 miesiące.

    • Ten pakiet serwisowy obejmuje tylko wady produkcyjne i wyłącza wszelkie oczekiwane przypadki ograniczenia pojemności wynikające z użytkowania baterii.

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z centrum wsparcia:

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ASUS Premium Care, możesz się z nami skontaktować poprzez chat na żywo, stronę wsparcia lub aplikację MyASUS.

    Pobierz MyASUS teraz, aby uzyskać doskonałą obsługę. Kliknij w baner!

    Wprowadzenie do produktu Asus Pundit P3 Ph5x

    Bezpośredni link do pobrania Wprowadzenie do produktu Asus Pundit P3 Ph5x

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Wprowadzenie do produktu Asus Pundit P3 Ph5x